Obchodní podmínky
Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti IQ park, s.r.o., se sídlem třída 3. května 325, Malenovice, 763 02 Zlín, IČO 05737125, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 38676 vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, e -mail info@knihyza39kc.cz, telefonní číslo 770645545 („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.knihyza39kc.cz.
Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde www.knihyza39kc/podminky-ochrany-osobnich-udaju/.
Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.
Nákup v Knihy za 39 Kč nemůže být uskutečněn bez souhlasu zákazníka s těmito Obchodními a platebními podmínkami. V zájmu zákazníka je se s těmito Obchodními podmínkami seznámit před uskutečněním prvního nákupu. Uskutečněním nákupu zákazník souhlasí s těmito Obchodními a platebními podmínkami a potvrzuje, že se s nimi pečlivě seznámil.
I. NĚKTERÉ DEFINICE
Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
Dobropis je opravný daňový doklad vystavený na základě Odstoupení od obchodní smlouvy, storna objednávky nebo změny položky objednávky
Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu, zpravidla kniha, časopis, publikace.
Odstoupení od smlouvy – objednávky. Jde o bezpodmínečné vrácení nerozbalené zásilky do 14 dne po prokazatelném doručení
Reklamace – žádost o posouzení možnosti vrácení knihy – tiskoviny z předem definovaného důvodu
II. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ
Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli při objednání Zboží budeme tedy považovat za správné a pravdivé. Pokud uvedete nesprávné údaje, neručíme za vyřízení objednávky.
Knihy jsou označeny kvalitativními podmínkami takto:
Nová kniha
Kniha bez známky používání
Kniha bazarová, použitá
Kvalita 10/10 Kniha viditelně čtená, bez známky poškození
Kvalita 9/10 Kniha s běžným opotřebením ve velmi dobré kvalitě (pokrčený přebal, pokrčené strany, ohnuté rohy, ohmatání, apod.)
Kvalita 8/10 Kniha s drobným poškozením ve velmi dobré kvalitě (natržený přebal, pokrčené strany, podtržené řádky, apod.)
Kvalita 7/10 Kniha s razítky knihovny, zjevně vyřazena z fondu knihovny, nebo s viditelným malým poškozením (uvolněné strany, skvrny), stále v dobrém stavu
Kvalita - poškozená Kniha s větším poškozením (poškozená vazba, oxidace stářím), zařazena do prodeje pro svou výjimečnost nebo jako součást kompletace série nebo edice
Kvalita raritní Kniha raritní, kuriózní, výjimečná v četnosti, ve stavu odpovídajícímu stáří knihy, bez zásadního poškození nebo kniha vytištěná s tiskovou vadou
III. UZAVŘENÍ SMLOUVY
1. Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
2. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je nezbytné, abyste na E-shopu vytvořili návrh Objednávky. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje
a) Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);
b) Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží a způsobu jeho doručení;
c) Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu;
3. V průběhu tvorby návrhu Objednávky může až do doby jejího vytvoření údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ Objednávku vytvoříte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku vytvořit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
4. Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky. Potvrzením Objednávky z naší strany dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky tvoří nedílnou součást Smlouvy. Obvyklá doba odeslání je do 3 dnů po obdržení platby. Obvyklá doba doručení je 2-3 pracovní dny po odeslání. Nejkratší doba do obdržení knihy po objednávce je třetí den. Nejdelší doba do obdržení knihy po objednávce je 10 pracovních dní. Pokud je oprávněný důvod, že termín posuneme, budeme Vás včas informovat a případně nabídneme storno objednávky pro nedodržení termínu 10 dnů.
5. Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není již dostupné v našem skladu. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, Objednávku stornujeme. O stornování objednávky Vás budeme informovat. Již zaplacenou finanční částku v případě storna vrátíme neprodleně na Váš účet.
6. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
7. V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
IV. UŽIVATELSKÝ ÚČET
Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.
Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 1 rok nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
V. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
Knihy zasíláme buď na dobírku nebo po předchozí platbě na účet. Cena poštovného je platná bez ohledu na rozměr či váhu zásilky.
Celková cena je uvedena včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést výhradně bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 14 dnů. Sedmý den po přijetí objednávky Vám zašleme upozornění o platbě. Pokud objednávka nebude uhrazena do 14 dnů, objednávka bude stornována.
Pozn: výhradní bankovní převod jsme zvolili jako nejbezpečnější a nejefektivnější formu finanční transakce.
Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu, Faktura bude i v písemné podobě přiložena k zaslané objednávce.
Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete.
VI. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
Zboží Vám bude doručeno způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících dvou možností:
a) Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna, Balíkovna;
b) Doručení prostřednictvím dopravních společností Česká pošta, Zásilkovna a Balíkovna;
Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.
Při zaslání společností Zásilkovna a Balíkovna předáváme dopravci zásilku do 3 pracovních dnů od zaplacení. Při zaslání společností Česká pošta předáváme dopravci zásilku do 7 pracovních dnů od zaplacení. Pokud zásilku nemáte zájem přijmout, můžete zásilku do 14 dní od prokazatelného doručení vrátit zpět bez porušení obalu balíku formou Odstoupení od smlouvy. O Odstoupení od smlouvy se jedná v případě, že vrátíte balík v neporušeném stavu. Pokud je balík porušen, nejedná se o Odstoupení od smlouvy, ale o reklamaci zboží. Neporušenost zásilky je jištěna skrytým způsobem nebo fotodokumentací.
Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít. Neporušenost zásilky je jištěna skrytým způsobem.
V případě ztracení zásilky zahajujeme s dopravní společností reklamační řízení a o jeho výsledku Vás budeme informovat. Po ukončení reklamačního řízení vrátíme částku za zboží na Váš účet. Vzhledem ke zkušenostem s dopravními společnostmi je v ceně poštovné již zahrnuto pojištění na skutečnou cenu zásilky, abychom vyloučili možné problémy.
V případě, kdy zásilku nepřevezmete a vrátí se nám zpět, považujeme Vaše nepřevzetí za Odstoupení od smlouvy a vrátíme Vám zpět do 14 dnů částku za zaplacené zboří. Na poštovné se vrácení částky nevztahuje (viz článek VII.2.a). Odstoupením od smlouvy se nezbavujete povinnosti zaplatit poštovné. Na vrácenou částku vystavíme opravný daňový doklad (dobropis).
Nebezpeční škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. VI.4 Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Právo odstoupit od smlouvy
a) Do 14 dnů od prokazatelného doručení zásilky máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu. V tomto případě je Vaší povinností vrátit zpět neporušenou zásilku. Neporušenou zásilkou se rozumí nerozbalený balík s nalepenou vinětou doručovací služby (štítek Zásilkovny nebo Balíkovny nebo České pošty). Neporušenou zásilkou se rozumí zaslání stejného balíku zpět nerozbaleného. Zaslání není možné použitím Vašeho vlastního obalu k zaslání.
b) Za Odstoupení od smlouvy se považuje i nevyzvednutá zásilka vrácená dopravní společností zpět na naši adresu.
c) Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne prokazatelného doručení zboží kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) prokazatelně převezmete zboží.
d) Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb) nebo nevyzvednutím zásilky. V dopise je nezbytné uvést: číslo objednávky, datum prokazatelného doručení a datum Odstoupení od smlouvy. Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
e) Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat dopis nebo formulář Odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty, fakticky před uplynutím 14. dne od prokazatelného doručení a odeslat neporušenou zásilku fakticky před uplynutím 14. dne od prokazatelného doručení.
f) Pokud není dodržena doba 14 dnů od prokazatelného doručení, nejde již v případě zaslání o Odstoupení od smlouvy, ale o Reklamaci zboží.
Důsledky odstoupení od smlouvy
a) Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi kromě nákladů na dodání . Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použili pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčili jinak ve formuláři Odstoupení od smlouvy (např. číslo bankovního účtu) a to především v případě zaplacené Dobírky. Platbu vrátíme po obdržení vráceného zboží, nejpozději však do fakticky 14. dne od doručení Vašeho oznámení o Odstoupení od smlouvy.
b) V případě Odstoupení od smlouvy ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží nebo nevyzvednete zásilku a ta se vrátí zpět.
VIII. ZÁRUKA, REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ
Záruka je stanovena na 1 rok podle zákona. V rámci doby záruky má kupující nárok na reklamaci zboží (zpravidla knihy nebo tiskoviny).
Reklamace platí vždy, když je zásilky (zpravidla knihy nebo tiskoviny) rozbalena. Pokud je zásilka rozbalena, není možné uplatnit Odstoupení od smlouvy.
1. Důvody reklamace (zpravidla knihy nebo tiskoviny):
a) zásilka nebyla prokazatelně doručena po ukončením reklamačním řízení s dopravní společností
b) zásilka byla doručena neúplná podle objednávky a přiložené faktury. Pro tyto účely je pořízena fotodokumentace při odesílání zásilky a je vyžadována prokazatelná fotodokumentace po rozbalení zásilky. Bez fotodokumentace rozbalené zásilky není možné reklamaci přijmout.
c) zásilka obsahuje jiné zboží, než je uvedeno v objednávce, resp. ve faktuře. V případě knihy může jít zpravidla o jiné vydání knihy.Je vyžadována prokazatelná fotodokumentace po rozbalení zásilky. Bez fotodokumentace rozbalené zásilky není možné reklamaci přijmout.
d) kniha neodpovídá uvedenému hodnocení kvality v popisu (viz II.2. těchto podmínek 10/10 až 7/10, resp. specifikace knihy), resp. kvalita knihy je v rozporu s popisem v nabídce na e-shopu. Pro doložení reklamace je nutné pořídit a přiložit fotodokumentaci a dokumentaci definice kvality z e-shopu a následně provést srovnání. Je vyžadována prokazatelná fotodokumentace po rozbalení zásilky. Bez fotodokumentace rozbalené zásilky není možné reklamaci přijmout.
2. Při reklamaci zboží zašlete zboží na tyto adresy:
Zásilkovna 76302 Zlín Malenovice Železářství Sazka Masarykova 203
Balíkovna 76302 Zlín Pošta 4
Česká pošta 76302 Zlín Malenovice Tř. 3. května 325 s donáškou na Poštu Malenovice 4.
Při zaslání uveďte vždy e-mail iqpark.knihy@seznam.cz a telefon 777876545
Ke zboží přiložte důvody reklamace. Můžete využít formulář reklamace v příloze č.2 Podmínek.
3. Uznání reklamace
Rozhodnutí o reklamaci je povinen E-shop provést nejpozději do 30 dnů po prokazatelného obdržení zboží k reklamaci
Pokud je reklamace uznána, budeme Vás informovat e-mailem o uznání reklamace a zašleme na Váš uvedený účet částku za cenu zboží a všechny náklady na poštovné a to nejpozději do 14. dne po uznání reklamace.
Pokud reklamace není uznána, budeme Vás informovat o důvodech neuznání reklamace.
IX. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI
Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy info@knihyza39kc.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
X. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
Přílohou č. 1 Podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
Přílohou č. 2 Podmínek je žádost o posouzení reklamace knihy - tiskoviny
Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1. 1. 2025.
PŘÍLOHA Č. 1 FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Adresát: IQ park, s.r.o.
třída 3. května 325, Malenovice, 763 02 Zlín
IČ: 05737125
Zásilkovna 76302 Zlín Malenovice Železářství Sazka Masarykova 203
Balíkovna 76302 Zlín Pošta 4
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:
Číslo smlouvy - objednávky |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká: |
|
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu: |
|
Datum prokazatelného obdržení zboží:
Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti IQ park, s.r.o. („Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dne od prokazatelného obdržení zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději 14 den od Odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel. Pro potvrzení Odstoupení od smlouvy je nezbytné, aby zásilka byla zaslána zpět v neporušeném stavu, tj. v původním, neporušeném obalu (zajištěném neporušení) pouze nalepením - přelepením štítku doručovací služby. Jakékoli porušení obalu je považováno za již rozbalenou zásilku a bude to posuzováno jako reklamace.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy - objednávky, vrátí mu e-shop bez zbytečného odkladu, nejpozději 14 den od prokazatelného doručení informace (e-mailem, doručovací službou) o Odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, způsobem, který uvede v informaci o odstoupení od smlouvy.
Kupující nemá nárok na vrácení poštovného za zaslání zboží při Odstoupení od smlouvy.
Datum Odstoupení od smlouvy:
Podpis:
ID (technický zápis e-shopu)
PŘÍLOHA Č. 2 REKLAMACE KNIHY nebo TISKOVINY
Adresát: IQ park, s.r.o.
třída 3. května 325, Malenovice, 763 02 Zlín
IČ: 05737125
Zásilkovna 76302 Zlín Malenovice Železářství Sazka Masarykova 203
Balíkovna 76302 Zlín Pošta 4
Žádám o posouzení reklamace na zboží.
Číslo smlouvy - objednávky |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká: |
|
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu: |
|
Datum prokazatelného obdržení zboží:
Důvod reklamace:
a) zásilka nebyla prokazatelně doručena
b) zásilka byla doručena neúplná podle objednávky a přiložené faktury. Pro tyto účely je pořízena fotodokumentace při odesílání zásilky a je vyžadována prokazatelná fotodokumentace po rozbalení zásilky
c) zásilka obsahuje jiné zboží, než je uvedeno v objednávce, resp. ve faktuře. V případě knihy může jít zpravidla o jiné vydání knihy.
d) kniha nedopovídá uvedenému hodnocení kvality v popisu (viz II.2. těchto podmínek 10/10 až 7/10, resp. specifikace knihy), resp. je v rozporu s popisem v nabídce na e-shopu. Pro doložení reklamace je nutné pořídit a přiložit fotodokumentaci.
Přílohy (fotodokumentace):
Datum reklamace
Podpis:
ID (technický zápis e-shopu):