Kvalita 9/10. Tyto dvě knihy tvoří skripta, kdy první díl obsahuje informace ohledně uzavírání a plnění kupních smluv, a druhý díl se věnuje písemnostem při organizaci a řízení...
"Ofenzivní marketing" od Ivana Bureše je kniha zaměřená na moderní přístupy k marketingu, které kladou důraz na efektivitu a cílevědomost v pracovním procesu. Autor se zabývá...
Kvalita 10/10. Neuvěřitelné vývojové změny...
Kniha popisuje dramatické proměny čínského byznysu, ekonomické situace a společnosti v uplynulých deseti letech (2008-2018)....
V této autobiografii sir Richard Branson sdílí své padesátileté zkušenosti z podnikání a budování impéria Virgin. Kniha nabízí pohled do zákulisí vzniku 12 miliardových firem a...
3 Zprávy o podivném stavu světa. Je to pravda nebo konspirace? Každý musí posoudit sám. Cena za všechny tři knihy dohromady.
Co když je všechno jinak, než se na první pohled...
„Jak přežít na trhu“ od Oldřicha Schwarze je praktická příručka pro malé podnikatele a obchodníky. Kniha se zaměřuje na strategie a dovednosti potřebné k úspěšnému přežití a...
Co bych měl a co bych neměl dělat při obchodním jednání.
Příručka pro obchodní zástupce a finanční poradce nabízí tipy, jak dosáhnout profesního úspěchu. Naučíte se získat a...
Kvalita 10/10. Jak ovlivnit chování zákazníka.
Kniha je obohacena o nejmodernější poznatky z oblasti chování a ovlivňování zákazníků, a uvádí čtenáře do zákonitostí fungování...
Kniha odhaluje temné zákoutí Silicon Valley a jeho vliv na moderní byznys a technologie. Autorem je bývalý poradce Twitteru, produktový manažer Facebooku a zakladatel startupu....
Po odkrytí tajemství úspěšného prodeje ve svých bestsellerech se Blair Singer v knize "Nestaňte se uštvaným obchodníkem" zaměřuje na budování efektivního kolektivu. Jeho kniha...
Kniha „Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu“ od Kristin Anderson je průvodcem pro efektivní telefonickou komunikaci. Pokud telefon používáte denně a čelíte problémům v...
Kvalita 10/10. Průvodce drobným podnikáním
Průvodce efektivním marketingem nabízí strategie od průzkumu trhu po nastavení cen, správnou image a využití reklamy....