Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy, Philip Kotler 2000

Kód: F0160-04
Neohodnoceno
39 Kč
Skladem (1 ks)
Možnosti doručení

Kvalita 10/10.  Kniha nejvlivnější světové autority v oboru marketingu představuje praktickou syntézu akademičtějších studií a zkušeností

s podnikatelskými aplikacemi na globálních trzích, jež autorovi poskytla jeho poradenská spolupráce se špičkovými světovými firmami, a nastiňuje nové příležitosti, jež pro marketing přinášejí zejména globalizace, hyperkonkurence a rozvoj pokročilých informačních a komunikačních technologií a médií, zejména internetu.

Detailní informace

Sleva na poštovném
Sleva na poštovném
K objednávce nad 200 Kč
Všechny fotografie knih jsou originální
Všechny fotografie knih
jsou originální
Přes 3000 výdejních míst
po celé ČR

Detailní popis produktu

Vydáno:  Management Press

Počet stran: 258
Jazyk vydání:  český 
Autor obálky: Petr Foltera
Forma: klasická kniha
Vazba knihy: pevná / vázaná
ISBN: 978-80-7261-010-4

Kvalita 10/10   

Doplňkové parametry

Kategorie: Obchod a marketing
EAN: 9788072610104

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola